top of page
  • Mijn vlucht heeft vertraging of komt eerder aan, wat nu?
    Wij houden altijd uw vlucht in de gaten. Het is daarom belangrijk dat u altijd tijdens het reserveren uw vluchtnummer opgeeft. Zo kunnen wij precies zien hoe laat u zal arriveren. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.
  • Ik krijg gasten uit het buitenland. Kunnen jullie mijn gasten ophalen met een naambordje?
    Ja zeker! Wij bieden de meet & greet service aan. Dit houdt in dat de chauffeur op uw gasten zal wachten met een naambord in de aankomsthal van de luchthaven of treinstation.
  • Mijn vluchtgegevens zijn veranderd tijdens mijn reis. Wat nu?
    Op het moment dat u een ander vluchtnummer of reisdatum/uur heeft dan dat u tijdens het reserveren heeft opgegeven, dan is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de chauffeur op tijd voor u klaar staat. U kunt ons bellen, mailen of whatsappen om de wijziging door te geven. +32 (0)495795546 (bellen of WhatsApp) limo.aservices@telenet.be
  • We moeten onderweg nog meer mensen ophalen. Kan dit?
    Ja zeker, dat is geen enkel probleem. Graag horen wij dit van tevoren zodat wij de snelste en voordeligste route kunnen bepalen. Aan de hand van de adresgegevens zullen de meerkosten worden berekend. U kunt telefonisch, per mail of d.m.v. het contactformulier vrijblijvend een offerte aanvragen.
  • Wat zijn veelgestelde vragen?
    Veelgestelde vragen kunnen gebruikt worden om snel algemene vragen te beantwoorden over je bedrijf, zoals 'Naar waar kunnen producten verzonden worden?', 'Wat zijn de openingstijden?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'. Met veelgestelde vragen kunnen mensen op een eenvoudige manier op je site navigeren en de SEO van je site verbeteren.
  • Hoe wordt een prijs berekend?
    Prijzen hangen af van het aantal kilometer, rijtijd, wachttijd, aantal personen, péage, moeilijkheid van de opdracht & speciale wensen.
  • Hoe lang op voorhand moet ik bestellen?
    Tijdens drukke periodes zoals schoolvakanties en festivalweekends wordt vervoer soms maanden op voorhand geboekt. Het is dus steeds aan te raden zo vroeg mogelijk te bestellen. Zo bent u zeker van uw vervoer. Aanvragen binnen minder dan 24u zijn zelden nog mogelijk. De ritten van de chauffeurs liggen dan vast en zijn enkel op aanvraag te wijzigen.
bottom of page